Bestellen & Leveren

Om een bestelling te plaatsen bij HVH Bootonderdelen heeft u een account nodig die u tijdens het bestelproces aan kan maken. De gegevens hebben wij nodig om de bestelling bij u af te leveren of contact met u op te nemen. Het account kunt u voor een volgende aankoop gebruiken zodat u niet nogmaals de gegevens hoeft in te vullen.

Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven:

Stap 1
Klik bij het gewenste artikel op ‘in winkelbootje’.

Stap 2
Klik op ‘Afrekenen’ (of op ‘Verder winkelen’ wanneer u meer artikelen wil bestellen).

Stap 3
Login met uw account of vul uw gegevens in om een account aan te maken.

Stap 4
Kies uw betaalmethode.

Stap 5
Controleer uw bestelling en gegevens en druk op ‘Bestelling plaatsen’ wanneer u akkoord bent.

Stap 6
U ontvangt een bevestigingsmail van uw bestelling. Mocht u deze niet ontvangen, neem dan telefonisch contact met ons op.

Hoe word uw bestelling verzonden?

Bestellingen die door de brievenbus passen, worden van dinsdag tot en met zaterdag bezorgd via myparcel door PostNL.

Pakketten waar de bezorger voor moet aanbellen, worden bezorgd via myparcel door PostNL pakketten van maandag tot en met zaterdag.

Wordt mijn bestelling in één keer bezorgd, ook als ik meerdere artikelen in mijn bestelling heb?

Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. Wanneer één of meerdere artikelen een langere levertijd hebben, dan zullen wij contact met u opnemen.

Hulp nodig? Chat met ons
preloader