Bestellen & Leveren


Om een bestelling te plaatsen bij HVH Bootonderdelen heeft u een account nodig die u tijdens het bestelproces aan kan maken. De gegevens hebben wij nodig om de bestelling bij u af te leveren of contact met u op te nemen. Het account kunt u voor een volgende aankoop gebruiken zodat u niet nogmaals de gegevens hoeft in te vullen.


Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven:

Stap 1
Klik bij het gewenste artikel op ‘+ in winkelbootje’.

Stap 2
Klik op ‘Doorgaan naar bestellen’ (of op ‘Verder winkelen’ wanneer u meer artikelen wil bestellen) 

Stap 3
Login met uw account of vul uw gegevens in om een account aan te maken. 

Stap 4
Kies uw betaalmethode. 

Stap 5
Controleer uw bestelling en gegevens en druk op ‘Bestelling plaatsen’ wanneer u akkoord bent. 

Stap 6
U ontvangt een bevestigingsmail van uw bestelling. Mocht u deze niet ontvangen, neem dan telefonisch contact met ons op.


Hoe word uw bestelling verzonden?

Bestellingen die door de brievenbus passen, worden van dinsdag tot en met zaterdag bezorgd door Postnl.

Pakketten waar de bezorger voor moet aanbellen, worden bezorgd door PostNL pakketten of de DPD van maandag tot en met zaterdag.


Wordt mijn bestelling in één keer bezorgd, ook als ik meerdere artikelen in mijn bestelling heb?

Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. Wanneer één of meerdere artikelen een langere levertijd hebben, dan zullen wij contact met u opnemen.


Retouren:

U kunt het artikel retourneren binnen de zichttermijn van 30 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling

Op het moment dat u de bestelling ontvangt, controleer dan of deze compleet en/of onbeschadigd is. Mocht dit niet zo zijn, neemt u contact met ons op om dit te melden.

Mocht u niet tevreden zijn over het artikel, dan kunt u deze eveneens binnen de zichttermijn retourneren. Meldt bij ons telefonisch of via ons contactformulier dat u een artikel retour wilt sturen (vermeld hierbij uw naam en factuurnummer). De verzendkosten van de retourzending zijn voor uw eigen rekening.

Artikelen kunnen worden teruggezonden mits deze binnen de zichttermijn wordt teruggestuurd, in de onbeschadigde, niet beschreven en - voor zover redelijkerwijs mogelijk - originele (fabrieks)verpakking en compleet, niet gebruikt en onbeschadigd is.


Uitzonderingen

Een artikel kan niet geruild of geretourneerd worden indien:

- Artikelen die op speciaal verzoek besteld of gemaakt zijn.

- Artikelen die op maat gemaakt zijn.


Aankoopbedrag

Wanneer het retour gezonden artikel door ons ontvangen wordt, storten wij het door u betaalde aankoopbedrag binnen enkele dagen terug op uw rekening. Voeg voor een snelle afhandeling dan ook een kopie van de aankoopfactuur bij, met de vermelding `annulering` en uw bank- of girorekeningnummer.